هزینه لیزر موهای زائد با جدیدترین و بروزتریم دستگاه ها

هزینه لیزر مو

یکی از پرطرفدار‌ترین روش‌های از بین بردن موهای زائد بدن لیزر می‌باشد. این روش به‌دلیل اینکه شما را از شر تیغ، موم، سالن‌های اپیلاسیون و دستگاه‌های اپیلیدی خلاص می‌کند در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

شما عزیزان باید اطلاعات کافی در مورد لیزر موهای زائد بدن در اختیار داشته باشید تا  تحت تاثیر تبلیغات و قیمت‌های پایین کسانی که به‌صورت غیر‌اصولی لیزر را انجام می‌دهند قرار نگیرید. چون این کار باعث از بین رفتن وقت، هزینه و از همه مهم‌تر سلامتی شما عزیزان می‌شود.

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد بدن:

برداشتن یا از بین بردن موهای زائد بدن توسط دستگاهی انجام می‌شود که با قرار دادن موهای زائد یا ناخواسته بدن در معرض اشعه لیزر، باعث از بین بردن فولیکول‌های مو می‌شود.

این دستگاه‌ها در اوایل دهه ۹۰ میلادی در دسترس عموم قرار گرفت. از آن زمان به بعد در کلینیک‌ها و در برخی موارد به‌صورت خانگی در منازل  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نور لیزر هر چیزی را که تیره باشد حرارت می‌دهد و می‌سوزاند. موهای تیره داخل فولیکول مو بر اثر حرارت دادن و سوزان از بین می‌رود. در ادامه این فرآیند خود فولیکول‌های مو آسیب دیده و از بین می‌روند.

موهای بدن انسان در کل دارای یک چرخه رشد و استراحت هستند و در یک زمان مشخص تعدادی از موهای بدن در حال استراحت و تعدادی دیگر در حال رشد می‌باشند. هنگام انجام عمل لیزر اگر فولیکول‌های مو در حال استراحت باشند اشعه لیزر روی آن‌ها تاثیر نمی‌گذارد.

به همین دلیل است که برای از بین بردن موهای زائد بدن به چندین جلسه لیزر درمانی با فاصله‌های زمانی مشخص شده نیاز داریم. در هر جلسه از لیزر درمانی تعدادی از  فولیکول‌های مو که در حال رشد هستند از بین می‌رود و در نهایت با تکرار این جلسات به طور مداوم تمام فولیکول‌های موی بدن، نابود می‌شوند.

پیشنهاد ما به شما:  تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ چیست؟

انواع لیزر موهای زائد

برای برطرف کردن موها به موهای زائد بدن بر اساس تشخیص پزشک متخصص از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. و همچنین عوامل زیادی بر نتیجه لیزر بر روی موهای زائد بدن تاثیر گذار است.

رنگ مو، رنگ پوست ، ضخامت مو و ناحیه تحت درمان در زمانبندی جلسات و استفاده از دستگاه های متفاوت برای  لیزر موهای زائد بدن موثر هستند.

لیزر موهای زائد بدن چه کاربردی دارد؟

لیزر موهای زائد در همه اعضای بدن کاربرد دارد ولی متقاضیان بعضی از قسمت‌های بدن نسبت به نواحی دیگر بیشتر است. مثلا در خانم‌ها لیزر موهای صورت، بیکینی و ناحیه تناسلی بیشتر است و در آقایان لیزر زیر خط ریش، زیر بغل، موهای پشت گردن و پشت کمر کاربرد بیشتری دارد.

یکی از کاربردهای موثر دستگاه لیزر موهای زائد بدن عملکرد سریع و موثر بودن آن می‌باشد که در مدت زمان یک ساعت می‌توان کل بدن را لیزر کرد. برای کاهش یا از بین بردن کامل موهای زائد بدن، شما باید دوره درمان را کاملا پشت سر بگذارید؛ حال می‌خواهد ناحیه پشت لب شما باشد یا کل بدن.

دوره درمان که معمولاً ۴ تا ۶ جلسه در فاصله زمانی ۶ هفته است باید پشت سر گذاشته شود تا شما به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.

فواید استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن:

لیزر درمانی به دلیل تاثیر‌گذاری طولانی مدت، سرعت بالا و عوارض کم  یک روش موثر و پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد بدن است. در ادامه قصد داریم شما را با فواید استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد بدن آشنا کنیم.

صرفه‌جویی در هزینه:

ممکن است هزینه‌های زیاد لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن در ابتدا شما را دچار تردید کند. اما زمانی که به نتیجه لیزر درمانی توجه کنید، متوجه ‌خواهید شد که چگونه این شیوه باعث از بین رفتن موهای زائد بدن شما و تاثیرگذاری آن در طولانی مدت می‌شود.

پیشنهاد ما به شما:  سابسیژن پیشانی

توجه به این نکات، هزینه زیاد لیزر درمانی را توجیه می‌کند. به عنوان مثال شما سالانه هزینه‌های زیادی را صرف خرید ریش تراش، تیغ، ژیلت، موم و دستگاه‌های اپیلیدی می‌کنید که با به‌کارگیری لیزر درمانی همه آن‌ها حذف خواهد شد.

صرفه جویی در وقت:

عمل لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن یک روش بسیار سریع و قابل اعتماد است و هر جلسه لیزر درمانی برای از بین بردن موهای کل بدن، یک ساعت بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت.

در لیزر درمانی خبری از موهای زیر پوستی نیست:

در درمان با لیزر، با از بین رفتن فولیکول‌های مو احتمال ایجاد موهای زیر پوستی از بین می‌رود. حتی اگر موی جدیدی رشد کند به‌صورت مستقیم از پوست بیرون می‌آید و زیر پوست پیچ نمی‌خورد. این مسئله یکی از مهم‌ترین فواید در استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد است.

لیزر موهای زائد بدن کاملا بدون درد است:

لیزر درمانی، روشی غیر‌تهاجمی است که باعث ایجاد حس درد در شما نمی‌شود. اگر هم احساس درد در زمان انجام لیزر به سراغ شما بیاید، بسیار کم و قابل تحمل است. به عنوان مثال درد آن شبیه خراشی ملایم روی پوست است یا ممکن است به اندازه یک بند انداختن درد داشته باشد.

درد ناشی از لیزر درمانی در افراد مختلف متفاوت است به دلیل این که آستانه درد در هر فردی با فرد دیگر فرق دارد.

البته شدت درد در برخی از قسمت‌های بدن که حساس‌تر هستند بیشتر است.

لیزر درمانی یک روش سالم و موثر است:

از بین بردن موهای زائد بدن به روش  لیزر درمانی یک روش موثر، سالم و امن است. امروزه دستگاه‌های پیشرفته لیزر با تمام انرژی روی فولیکول‌های مو متمرکز می‌شوند و آن‌ها را از بین می‌برند.

لیزر درمانی در مقایسه با دستگاه آی‌پی‌ال (سیستم‌های نور شدید پالسی) تاثیر بیشتری دارد. بیش از بیست سال است که از روش لیزر درمانی به‌عنواگ یک روش امن و مورد اطمینان برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شود.

در این روش به پوست آسیبی وارد نمی‌شود. لیزر مانند روش‌های دیگر به لایه بالایی پوست هیچ آسیبی نمی‌رساند و باعث به وجود آمدن حساسیت یا زخم و خراش نمی‌شود. البته انتخاب مراکز درمانی معتبر و رعایت اصول و دستورالعمل‌ها بسیار حائز اهمیت است.

پیشنهاد ما به شما:  بهترین راهکارهای حذف جوش و آکنه و درمان آن

هزینه لیزر موهای زائد بدن:

در گذشته هزینه لیزر با توجه به شات‌های دستگاه محاسبه می‌شد ولی امروزه قیمت‌گذاری بر مبنای نوع جنسیت افراد و ناحیه تحت درمان محاسبه می‌شود. به عنوان مثال هزینه لیزر موهای زیر بغل آقایان با خانم‌ها متفاوت است.

هزینه لیزر درمانی به سه عامل کلی بستگی دارد:

  • مهارت و تجربه کادر درمان:

هرچه اپراتور دستگاه ماهر‌تر باشد، اثر‌گذاری لیزر بیشتر و موثرتر است و عوارض آن کم‌تر می‌شود. منطقی است که تیم درمانی حرفه‌ای‌تر، دستمزدهای بالاتری هم دریافت می‌کنند. توصیه ما به شما این است که برای انجام لیزر موهای زائد بدن خود با کلینیک تخصصی ترانه تماس بگیرید و از متخصصین مجرب این مرکز مشاوره دریافت کنید.

  • دستگاه لیزر:

هرچه یک مرکز درمانی  به دستگاه‌های جدیدتر و پیشرفته‌تری مجهز باشد، هزینه‌ی ابزار مصرفی بالاتر، تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد بیشتر خواهد بود و همچنین هزینه لیزر گران‌تر می‌شود.

  • ناحیه تحت درمان:

هزینه لیزر قسمت‌های مختلف بدن بر مبنای کار و وقتی که روی آن قسمت گذاشته می‌شود متفاوت است.

کلام پایانی:

لیزر موهای زائد بدن یکی از روش‌های کاربردی و بسیار کم خطری است که این روزها طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. از این روش برای زدودن موهای زائد در طولانی مدت استفاده می‌شود.

اثر‌بخشی این روش به گونه‌ای است که شما را برای کنار گذاشتن روش‌های دیگر جهت زدودن موهای زائد بدن مجاب می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با لیزر موهای زائد بدن باید رعایت کنید، انجام این شیوه درمانی در مراکز تخصصی و معتبر است؛ چرا‌که انجام لیزر درمانی در مراکز غیر‌تخصصی خسارات جبران.ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

کلینیک تخصصی ترانه با انجام لیزر موهای زائد بدن توسط اپراتورهای کارآزموده و دستگاه‌های روز دنیا در حال ارائه این خدمت به شما همراهان عزیز است.

 

مطالب مرتبط:

لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱

همه چیز درمورد لیزر موهای زائد بدن

امتیاز شما به این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =