هزینه فیشیال صورت در غرب تهران

هزینه فیشیال صورت

هزینه فیشیال صورت، بی‌شک مراقبت از پوست یکی از موضوعات بسیار مهم و با اهمیت در مبحث زیبایی است. اگرچه مراقبت‌های خانگی پوست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما برای رسیدن به زیبایی و سلامت کامل پوست کافی نیست چرا‌که نوع زندگی، آلودگی هوا و استفاده مکرر از لوازم آرایشی باعث می‌شود پوست نیاز بیشتری به مراقبت‌های تخصصی داشته باشد.

امروزه در مراکز پوست و زیبایی خدمات حرفه‌ای متنوعی برای مراقبت از پوست ارائه  می‌شود. فیشیال، به‌عنوان یکی از روش‌های درمانی برای پاکسازی عمیق پوست جزو خدمات ویژه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان بسیاری از مشکلات پیچیده پوستی مانند جوش، لک، جای زخم و…را از بین برد.

در ادامه با ما همراه باشید تا مطالبی را در مورد مراحل فیشیال صورت و هزینه‌های آن در اختیارتان قرار دهیم.

فیشیال چیست؟

هزینه فیشیال صورت

فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای رسیدن به پوستی درخشان و سالم است که در مدت زمان یک ساعت شما را به نتیجه مطلوب خواهد رساند. شما می‌توانید استرس ناشی از مشغله‌های روزانه که در چهره شما باقی مانده است را با این روش از بین ببرید.

فیشیال صورت یک روش درمانی عالی و اثبات شده در سراسر دنیا معرفی شده است. این روش می‌تواند پوست شما را از شر بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش‌های سرسیاه و کومودن‌ها خلاص کند.

فیشیال صورت در اکثر مراکز زیبایی، سالن‌ها و کلینیک‌های پوست و مو انجام می‌‌شود. توصیه ما به شما این است که برای دستیابی به یک نتیجه مطلوب به کلینیک‌های معتبر و باتجربه مراجعه نمایید؛ چرا‌که استفاده از مواد درجه یک و نوع دستگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است و در نتیجه‌ی فیشیال صورت اثرگذار می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما:  روش های جوانسازی اطراف چشم بدون جراحی در خانه

معمولا پیش از انجام فیشیال پوست، برگزاری یک جلسه مشاوره جهت ارزیابی نوع پوست و مراحل مختلفی که برای پوست شما ضروری است برگزار می‌شود. در این جلسه می‌توانید در رابطه با هزینه فیشیال صورت نیز از کلینیک موردنظر اطلاعات کافی را کسب نمایید؛ چرا‌که هزینه فیشیال صورت ملاک مهمی است.

فیشیال صورت یک پاکسازی عمیق پوست است که منافذ پوست شما را تمیز کرده، سلول‌های مرده را از بین می‌برد و شما را از شر جوش‌های سر سیاه در سطح پوست خلاص می‌کند. در ادامه به بررسی مراحل این شیوه درمانی می‌پردازیم.

مطلب پیشنهادی: تفاوت فیلر مو با مزوتراپی

مراحل فیشیال صورت؟

مراحل فیشیال صورت

فیشیال صورت مراحل مختلفی دارد که بر مبنای نوع پوست شما قابل تغییر است. اصلی‌ترین مراحل آن شامل موارد زیر است:

پاکسازی صورت:

متخصص پوست به وسیله یک پاک‌کننده، پوست صورت و گردن شما را ماساژ می‌دهد تا کلیه آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و مواد آرایشی از سطح پوست شما پاک شود. سپس با استفاده از یک اسفنج مخصوص و آب گرم  مواد را  پاک کرده و صورت را خشک می‌کند. در این مرحله پوست شما برای ارزیابی آماده است. در این مرحله تعیین می‌شود که چه نوع ماسکی برای مراحل فیشیال صورت شما باید استفاده شود.

لایه‌برداری پوست:

در این مرحله با استفاده از یک کرم لایه‌برداری اسکراب، با توجه به نوع پوست (خشک، چرب، معمولی ) سلول‌های مرده از پوست صورت جدا می‌شود و با استفاده از بخار آب منافذ پوست باز می‌شود.

در این مرحله انتخاب روش مناسب بستگی به نظر درمانگر و عواملی مانند: جوش‌های سر‌سفید، جوش‌های سر‌سیاه، آکنه‌ها، چروک‌های پیری، لکه‌های ناشی از دوران بارداری و نور خورشید دارد.

پیشنهاد ما به شما:  نکات قبل از لیزر موهای زائد که همه باید از آن ها مطلع باشند

بخار دادن پوست صورت:

در این مرحله به وسیله دستگاه بخور به پوست شما بخور گرم داده می‌شود. این مرحله کاملا آرامش‌بخش است و با  افزایش رطوبت در سطح پوست باعث باز شدن منافذ پوستی می‌شود و در نتیجه جوش‌های سرسیاه و سر سفید راحت‌تر خارج می‌شوند.

لایه برداری پوست:

در این مرحله با استفاده از دستگاه‌های مخصوص موهای اصلاح نشده پوست صورت و سلول‌های مرده پوست کاملاً جدا شده و پوست صورت روشن و شفاف می‌شود.

استخراج و تخلیه جوش‌ها:

در این مرحله چربی‌های اضافه و سلول‌های مرده توسط یک دستگاه از سطح پوست جمع شده و باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود؛ به همین ترتیب جوش‌های سر‌سیاه و سر‌سفید و آکنه‌ها تخلیه می‌شوند.

میزان تحمل درد در هر فرد با فرد دیگر متغیر است و ممکن است این مرحله برای کسانی که پوست نازک و حساسی دارند کمی دردناک باشد.کار در این مرحله باید با دقت انجام شود؛ در غیر این صورت امکان پارگی مویرگ‌ها و ایجاد کبودی در نواحی مختلف وجود دارد.

ماساژ پوست صورت:

ماساژ پوست صورت باعث می‌شود که خستگی از شما دور شود و احساس خوشایندی وجود شما را فرا بگیرد. این شیوه درمانی، عضلات صورت را ریلکس می‌کند و با افزایش جریان خون، اکسیژن‌رسانی به سلول‌های پوستی را افزایش می‌دهد.

همین امر باعث می‌شود شما احساس شادابی و جوانی در پوست خود کنید. می‌توان گفت فشیال صورت مزایای بسیاری نسبت به دیگر روش‌های درمانی دارد. کافیست هزینه فیشیال صورت را با دیگر روش‌های درمانی مقایسه کنید؛

آن وقت متوجه خواهید شد که این روش علاوه بر این که مقرون به صرفه است نتیجه بهتری را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

پیشنهاد ما به شما:  مزوتراپی زیر چشم، قیمت مزوتراپی زیر چشم + مشاوره رایگان

گذاشتن ماسک روی پوست صورت:

در این مرحله ماسکی مخصوص به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست شما گذاشته می‌شود. این ماسک وظیفه آبرسانی و هیدراته کردن‌ پوست را برعهده دارد.

مرحله آخر فیشیال  صورت:

در این مرحله از تونر استفاده می‌شود. تونر باعث تنظیم ph شده و پوست شما را عمیقا تمیز می‌کند. در آخرین مرحله  از سرم، آبرسان، کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده می‌شود تا مراقبت‌های لازم از پوست شما تکمیل شود‌.

هزینه فیشیال صورت چقدر است؟

هزینه فیشیال صورت بر اساس مراحل خاصی که روی صورت شما انجام شده تعیین می‌شود. به عنوان مثال، فیشیالی که شامل میکرودرم است و یک لایه‌برداری شیمیایی ویژه روی پوست انجام می‌شود، بیشتر از یک فیشیال معمولی هزینه دارد. در واقع می‌توان گفت هزینه فیشیال صورت براساس خدماتی که ارائه می‌شود متفاوت است.

البته با انتخاب یک کلینیک تخصصی پوست و زیبایی مانند کلینیک ترانه شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات فیشیال صورت استفاده کنید و هیچ  گونه نگرانی بابت متخصصین پوست و کادر درمان نداشته باشید و از بابت تجهیزات، استاندارد بودن وسایل و مواد مصرفی آسوده خاطر باشید.

مطلب پیشنهادی: هزینه لیز موهای زائد با تیتانیوم پلاس

کلام پایانی

فیشیال صورت مزایای بسیاری دارد و می‌تواند جوانی و شادابی را به پوست شما برگرداند. انجام فیشیال صورت در مراکز غیر‌تخصصی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به پوست شما وارد کند.

ممکن است هزینه فیشیال صورت در برخی از مرکز به قدری پایین باشد که شما را برای انجام این روش درمانی وسوسه کند اما لازم است بدانید انجام فیشیال صورت با هزینه‌های کم می‌تواند هزینه‌های بیشتری را برای جبران خسارات پیش‌آمده به وجود آورد. پس بهتر است این شیوه درمانی را در مراکز تخصصی و با هزینه‌های معقول انجام دهید.

امتیاز شما به این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − یک =