فیلر مو و هزینه فیلر مو ، مزایا و معایب فیلرمو

فیلر مو چیست

امروزه با تغییر سبک زندگی و استفاده مکرر از رنگ‌های شیمیایی، سشوار، اتو مو و همچنین آلودگی هوا در شهرهای بزرگ سلامت موی انسان به خطر افتاده و در معرض آسیب‌های جدی قرار گرفته است. فیلر مو یا هیر فیلر یک روش درمانی بسیار مطمئن و موثر در بهبود وضعیت و تقویت موهای سر در سنین مختلف است. در این مطلب قصد داریم به بررسی فیلر مو و هزینه فیلر مو بپردازیم.

فیلر مو چیست؟

فیلر مو تنها ماده حجم.دهنده مو در جهان است و فرمول تشکیل‌دهنده فیلر موی سر شامل پپتید فعال و اسید هیالورونیک است. فیلر مو  از ریزش غیر‌طبیعی جلوگیری کرده و فولیکول‌های مو را تقویت  می‌کند و با فناوری آزادسازی طولانی مدت رشد مو را افزایش می‌دهد.

فیلر مو چگونه انجام می‌شود؟

اصولاً فیلر مو را توسط یک سرنگ با سوزن  بسیار ریز به پوست سر تزریق می‌کنند. به محض وارد شدن فیلر به زیر پوست مواد آن آزاد و فعال می‌شود و در مدت زمان کوتاهی،  سلول‌های پوست و مو را تقویت می‌کند.

در این روش از مرگ سلولی جلوگیری و سلامت ناحیه تزریق تضمین می‌شود و به این ترتیب ریزش غیر‌طبیعی موها متوقف شده و درمان می‌شود. تمام این‌ها باعث می‌شود احساس شادابی و طراوت را در موهای خود تجربه کنید.

پیشنهاد ما به شما:  بهترین روش درمان سیاهی دور چشم

با احیا شدن سلول‌های پوست سر، گردش خون افزایش می‌یابد.  با افزایش گردش خون مواد لازم برای تغذیه فولیکول‌ها تامین می‌شود و با تغذیه سلول‌ها و تحریک شدن آن‌ها سرعت رشد فولیکول‌ها افزایش می‌یابد و در نتیجه شما به نتیجه مطلوبی می‌رسید.

مراحل درمان فیلر مو:

فیلر به دلیل وجود ترکیبات ویژه‌ای که در خود دارد شامل چند مرحله درمانی است:

  1. اثر آنتی اکسیدانی دارد:  بر اثر مواد مضر رادیکال‌هایی  آزاد می‌شود، که آنتی اکسیدان‌ها آن‌ها را مهار می‌کنند. مانند اشعه خورشید که باعث آسیب به سلول‌های مو می‌شود.
  2. رگ‌زایی: در فیلر مو، با تحریک‌رگ زایی  باعث تقویت ریشه مو می‌شود.
  3. جلوگیری از پیشرفت  طاسی سر: با کنترل عوامل موثر در ریزش مو پیشرفت طاسی را متوقف می‌کند.
  4. رویش مو: درمان با فیلر بر ژن‌های مربوط به رویش مو اثر می‌گذارد و سبب تحریک  و رویش مجدد مو می‌شود.

خواص فیلر مو چیست؟

خواص فیلر مو

فیلر مو یک  روش درمانی با اسید پپتید-هیالورونیک است که در بسیاری از موارد روند ریزش مو را معکوس می‌کند و باعث احیای پوست سر و فولیکول‌های مو می‌شود و رشد موها را افزایش می‌دهد. علاوه بر این استفاده از پپتیدها-هیالورونیک اسید، موهای آسیب دیده را تقویت می‌کند.

در ادامه به مزایای کلی فیلر درمانی می‌پردازیم

  • رشد مو افزایش می‌یابد.
  • باعث پر پشت شدن مو می‌شود.
  • باعث شادابی و طراوت موها می‌شود.
  • سلول‌های مو و پوست سر را تقویت می‌کند.
  • موهای خشک و آسیب‌دیده را احیا می‌کند.
  • باعث افزایش سرعت گردش خون در سر شده و در نتیجه، مواد غذایی بیشتری به سلول‌های پوست سر و مو می‌رسد.
  • با تزریق فیلر مو ژن‌هایی که مربوط به طاسی و یا ریزش مو هستند به طرز قابل توجهی از بین می‌روند.
پیشنهاد ما به شما:  هزینه لیزر موهای زائد دست چقدر است؟

فیلر مو به چند جلسه درمانی نیاز دارد؟

به طور طبیعی مشکلات موی هر فرد با فرد دیگری متفاوت است، بنابراین روش‌های درمانی آن‌ها نیز متفاوت می‌باشد. تنها پزشک است که در طی ویزیت و درمان بیمار، می‌تواند تصمیم گیرنده باشد و راهکارهای مناسب را به شما توصیه کند. فیلر درمانی معمولاً یک دوره چهارگانه است، و به طور معمول درمان توسط فیلر مو،  دو ماه طول می‌کشد و فواصل درمانی آن هر دو هفته یکبار است.

فیلر مو برای چه کسانی طراحی شده است؟

  • برای بهبود شرایط مردان و زنانی که موی ضعیف و نازک دارند.
  • فیلر، رشد مو را تسریع کرده وفولیکول‌های مو را تحریک می‌کند و حجم مو را افزایش می‌دهد.
  • برای درمان کردن ریزش مو، نازک شدگی مو و طاسی آندروژنیک استفاده می‌شود.
  • جهت کسانی که در حال طاس شدن هستند.
  • مناسب افرادی که مو کاشته‌اند و برای کسانی که قصد دارند عمر کاشت مو خود را افزایش دهند مفید است.

چه مدت طول می‌کشد تا اثر درمانی فیلر مو قابل رویت باشد؟

اثر درمانی فیلر مو در هر بیمار متفاوت است ولی به طور معمول می‌تواند تا یک سال آثار آن مشهود باشد. توصیه می‌شود بعد از درمان با فیلر، از پرکننده‌ها و تقویت کننده‌های مو استفاده شود تا فیلر مو آثار دراز مدت داشته باشد.

 پس از درمان با فیلر می‌توانید انتظار چه اثراتی را داشته باشید؟

در اولین جلسه درمانی با فیلر مو، این محصول، فرآیند ریزش مو در ناحیه تزریق شده را مهار می‌کند. جلسات درمانی بعدی، گردش خون را تسریع و فولیکول های مو را احیاء کرده و فرآیند رویش موهای بیشتر، ضخیم‌تر و سالم‌تر را تسریع می‌کند.

پیشنهاد ما به شما:  تزریق ژل زیر چشم، بهترین درمان برای گودی و سیاهی چشم

تحقیق بالینی نشان داده است که در مقایسه با پیش از درمان، پس از ۸ هفته، تراکم مو بطور متوسط ۲۲% و ضخامت مو ۲۶% افزایش می یابد. در این مطالعه بنظر می‌رسید که فیلر درمانی بطور فعالی الگوهای ریزش مو و طاسی  را در زنان و مردان بهبود می‌بخشد.

آیا درمان با فیلر دردناک است؟

تزریق فیلر مو نسبت به سایر تزریق‌ درمانی‌ها،  درد کمتری دارد. اما برخی از بیماران هنگام تزریق حساسیت بیشتری را در قسمت‌های مختلف سر خود احساس می‌کنند. در این مواقع

بر اساس مشاوره پزشک معالج می‌توان از بی‌حسی موضعی نیز استفاده کرد.

البته لازم به ذکر است روند اصلی درمان،  نیاز به هیچگونه مواد بیهوشی ندارد. یکی دیگر از راه‌های تسکین درد در فیلر درمانی، ماساژ قسمت‌های مختلف سر بیمار می‌باشد که باعث آرامش بیمار می‌شود.

هزینه خرید فیلر مو:

با توجه به شرایط هر فرد و مراحل درمانی که پزشک در نظر می‌گیرد. هزینه تزریق فیلر در افراد مختلف متفاوت است، البته برند کوکتل مورد استفاده، مهارت پزشک و تجهیزات کلینیک در میزان هزینه تاثیر‌گذار است.

قیمت فیلر مو

پیشنهاد ما  این است که به صورت حضوری به مراکز تخصصی پوست و مو مراجعه کنید تا  بر اساس  نظر پزشک متخصص،قیمت فیلر مو و هزینه دقیق درمان مشخص شود.

برای آگاهی از قیمت  فیلر مو و مشاوره تخصصی در این زمینه، با کلینیک تخصصی پوست و موی ترانه تماس بگیرید،  و با مشاورین این کلینیک مشورت کنید تا در انجام  این کار به نتیجه مطلوب برسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − ده =