تزریق تخصصی فیلر روسی+ قیمت و توضیحات تکمیلی

فیلر روسی

تزریق تخصصی فیلر روسی+ قیمت و توضیحات تکمیلی

امروزه به دلیل گرایش بیش از حد به زیبایی در خانوم ها، عمل های جراحی زیادی انجام می گیرد که ممکن است به موازات مزایا و زیبایی هایی که دارد، عوارضی را نیز به همراه داشته باشد؛ از این رو روش های جایگزین دیگری نیز روی کار آمده تا عوارض کار را به کمترین مقدار ممکن برساند.

عمل جراحی لب از پر تکرار ترین عمل های زیبایی است که به منظور برجسته وزیباتر شدن لب انجام می گیرد. روش جایگزین برای عمل جراجی لب، تزریق ژل لب است که کمترین خطر را در مقابل عمل های جراحی به همراه دارد.

اگر تا به حال خانوم های روس را از نزدیک دیده باشید و یا حتی در فیلم های روسی دقت کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که حالت فرم لب آن ها تا حدودی متمایز است. بسیاری از زنان به فرم لب زنان روسی علاقه دارند و به منظور شباهت دادن لب خود به فرم لب آن ها به سراغ تزریق تخصصی فیلر روسی می روند.

در این قسمت به صورت کامل این نوع از تزریق برای شما شرح خواهیم داد.

درباره نحوه تزریق تخصصی فیلر روسی چه می دانید؟

تزریق تخصصی فیلر روسی

 

تزریق ژل لب به روش روسی تا حدودی با سایر روش ها متفاوت است، چرا که در این نوع از ترریق بیشترین فوکوس پزشک متخصص بر روی قسمت V مانند لب است؛ در واقع به منظور ظریف نشان دادن لب، به اندازه کافی از فیلر در برجسته ترین قسمت لب تزریق می شود.

پیشنهاد ما به شما:  هزینه تزریق بوتاکس چقدر است؟ تخفیف ویزه بوتاکس

با این روش فرم لب ها تا حدودی کشیده تر و نیز کناره های لب به حالت تیز تر در می آید، بنابراین اگر دارای لب های بزرگ و کشیده هستید به سراغ این روش نروید.

در روش تخصص فیلر لب، پزشک در ابتدا به سراغ برجسته کردن خط لب (حاشیه لب ها) ها می رود و با تزریق ژل در کناره های لب آن ها را تیز تر نشان می دهد.

پس از اتمام تزریق ژل در خطوط لب، نوبت به برجسته کردن لب بالایی می رسد تا حجم آن افزایش پیدا کند. پس از برجستگی لب بالایی باید تقارن در هر دو لب بالا و پایین بررسی شود؛ اگر تقارن آن بهم خورده بود باید تزریق ژل در لب پایین هم صورت گیرد.

اهمیت مشاوره پیش از تزریق فیلر روسی

توجه داشته باشید که هر نوع عمل زیبایی اعم از تزریق ژل لب، عمل بینی، فیشیال تخصصی صورت و حتی پاکسازی پوست باید تحت نظارت پزشک متخصص انجام گیرد. مشاوره از پزشک قبل از عمل، از ضروریات رسیدن به مناسب ترین حالت مطلوب خواهد بود.

برای این منظور لازم است که یک جلسه مشاوره با حضور پزشک و بیمار انجام شود به طوریکه تمامی خواسته های بیمار برای رسیدن به نتیجه مطلوب بازگو شود.

پزشک باید تمامی خطرهای احتمالی را برای بیمار توضیح دهد و او را از همه نظر آگاه سازد.

مدل مناسب تزریق ژل برای هر شخص با شخص دیگر متفاوت است و بهترین نوع آن بر حسب فرم صورت و سایر شرایط بیمار باید توسط پزشک به صورت کامل بیان گردد.

پیشنهاد ما به شما:  روش های درمان افتادگی ابرو و هزینه های آن

فراموش نکنید که اصلی ترین هدف پزشک باید رسیدن به فرم دلخواه شما باشد نه چیز دیگری.

چگونه بفهمیم که تزریق ژل فیلر روسی برای چه کسی مناسب است؟

برخی از افراد با بالا رفتن سن، دچار پیری پوست صورت و یا چروک شدن پوست اطراف لب می شوند؛ اینگونه افراد با از بین بردن چین و چروک صورت به روش هایفوتراپی و نیز برجسته کردن لب با تزریق فیلر روسی می توانند جوانی و طراوت را به پوست خود برگردانند. در مجموع می توان گفت افرادی که دارای لب کوچک و یا چروک شده هستند، مناسب ترین گزینه ها برای انجام این نوع از تزریق خواهند بود.

برخی ها به طور مادر زادی برجستگی v مانند لب را ندارند و یا به مرور زمان این قسمت از لب را از دست داده اند؛ اینگونه افراد تحت نظر پزشک متخصص می توانند مقدار مناسبی از فیلر را در ناحیه v مانند تزریق کرده و آن را به شکل برجسته و زیباتر نشان دهند.

تزریق فیلر روسی تا چه اندازه ماندگار است؟

تزریق تخصصی فیلر روسی

معمولا اقدامات زیبایی که برای صورت انجام شود، تا مدت زمان مشخصی دوام دارد و پس از آن باید مجددا تمدید گردد.

مدت زمان ماندگاری برای تزریق فیلر لب معمولا بین ۶ ماه تا ۱ سال عنوان شده و در این میان میزان مراقبت فرد، مهارت پزشک و کیفیت مواد اولیه آن در افزایش مدت زمان ماندگاری آن بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
اگر پس از انجام تزریق ژل، لب شما دچار ورم یا قرمزی شد اصلا نگران باشید!

چرا که تنها کمتر از ۳ روز پس از تریق به طور کامل برطرف می شود.

پیشنهاد ما به شما:  آیا پلاسماجت جایگزین مناسبی برای عمل بینی می باشد؟

جالب است بدانید که این امکان وجود که دارد که اگر از تزریق خود راضی نبودید، تحت نظر پزشک خود اقدام به ریمو آن کنید. اگر به زیبایی پوست صورت خود اهمیت می دهید و به دنبال روش های جوانسازی پوست هستید، مقاله “ترماژ بهتر است یا هایفو” را مطالعه نمایید.

هر آنچه که باید درباره قیمت تزریق تخصصی فیلر لب بدانید!

با توجه به نواسانات نرخ ارز و همچنین تحریم های دارویی کشور ما، معمولا نمی توان قیمت تزریق فیلر را به صورت دقیق اعلام کرد. در مجموع قیمت این کار با توجه به کلینیکی که در آن عمل تزریق را انجام می دهید متفاوت خواهد بود.

تخصص پزشک، کیفیت مواد اولیه، میزان ژل استفاده شده و همچنین تعداد دفعات تکرار آن از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی تزریق ژل لب خواهد بود.

اگر بخواهیم در اینباره یک قیمت حدودی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، می توانیم بگوییم که به ازای هر سی سی از فیلر تزریق شده به لب، قیمتی مابین ۳۴۰ تا ۵۵۰ هزار تومان از شما دریافت می شود. لازم است بدانید که این هزینه بر حسب برندی که استفاده می کنید، متغیر خواهد بود.

نتیجه گیری

در این مقاله توضیحات کاملی را راجع به تزریق فیلر لب در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دادیم. بر اساس مطالبی که گفته شد، این روش شامل تزریق مقدار مناسب از ژل در برجستگی v مانند لب است که بلافاصله پس از تزریق، لب شما برجستگی و زیبایی خاصی پیدا خواهد کرد. این روش مناسب کسانی است که دارای لب های کشیده و یا چشمان کوچک نباشند.

امتیاز شما به این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − شش =